K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, June 16, 2011

Wahh Mood Kembali MengUpdate....

Semekom semua,
apa kabar,.. 

Allhamdulllah sudah terdetik nak update semula dairy cinta ku seharian selepas tamat bergelar guru praktikom...
sedih sayu semua ada terkenangkan sekolah pertama ku yg betoi3 mengajar aku erti perjuangan sornag pendidik :' ~ but kehidupan harus diteruskan jugak.....Buat anak2 ikan cikgu... hehhe adik2 kecyangan abng... teke care ohh.. jangan nak nakal2 stdy biar sucess.. jgan hampakan harapan Tinggi family korang... :')

___________________________________________________________________

Berpaksikan kepada aktiviti selepas menginggalkan sekolah... Alhamdullah aku dah selesai buat pemohonan lanjutkan pelajaran ke peringkat Sarjana atau lebih senang difahami Master.. kos atau program yg aku minta nie lain dari apa yg aku belajar selama 4 tahun d UPSI... klu 4 tahun aku mengabdikan diri di bawah program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sejarah dengan kepujian... namun d peringkat Sarjan/Master ni aku meneruskan sesuati yg masih dengan pendidikan namun lebih kepada penguruasan...  Sarjana Pengurusan dan Dasar Pendidikan .. doakan lah dapat eak korang.. :') 

Disamping tu aku tengah tunggu tanggal 26 Julai 2011 untuk bergelar Alumni UPSI.. huhuhu... tanggal 11 Julai ambik jubah Konvo... than apa pon mmg exsitd.. mmg terasa satu aura kepuasan... :'0 apa bila dah tamat kelak...


sampai sinie ja nohhh....

No comments: