K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, October 18, 2010

Superhero Malaya

wahh pernah korang bayangkan watak korang dalam superhero ??? 
thankz to Baihaqi yang telah merialisasikan impian aku dan kawan2 nak ja di super hero...
hahhahha walaupon x sebagaimana watak yg di inginkan...
berangan sekejap pon ok what !
hahaha....


 kenapa aku dapat watak  pakai  baju renang nie??? 
hishhh ! xsuke !..tp bersyukor... hik3






berangan masing2 member kelas aku nie ! nak jd super hero hahahaha..
tapa exlist ada yg sudi nak realisasikan nyerrr....
kredit to baihaqi..

p/s : walau aku bukan superhero aku ttap akan jd superhero untuk setiap insan yang aku sayang... pada aku walaupon aku xpunyai kekuatan sekawan gajah.. tak punya kehebatan sepasak gunung namun aku ttap akan berusaha untuk mereka dan mengembirakan mereka...

~TAMAT~

4 comments:

rizal jabai said...

wowo..superbbbb..dasyat

Syai'Ezal Ryzal said...

hahaha... ebat kan....

Anonymous said...

hehe..mmg hebat pown abg syai ezal ryzal..masib baju renang, kalu baju altramen camne?hehe

Syai'Ezal Ryzal said...

hahha....... adik ku syg .. dh pandai ber coment eak... huk3