K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, June 16, 2011

Mencari Alasan Terbaik :'P

Lalallaa... semenjak bergelar pekerja / pelayan / perlaris / penyambut tetamu/ atau nama paling agak sedap sekali d' panggil CSC Customer Service Crew aku mula exsitd dan seronok... (pada hall baru first day kerja... semasa entry nie di updatekan...) hahhaha.... sebb kerja yg lari dari kebiasaan aku.. pegang kapur dan buku.. pengan kertas dan pen.. penuh dengan kesekemaan dan agak bermuka-muka menjadikan diri sesempurna mungkin... heheh namun di dunia pekerjaan baru nie mmg agak best cz lari jauhhhhh dari apa yg aku sering lakukan.. tiada kesekemaan.,.. tiada pen dan buku.... tiada kertas dan nota... yg ada pinggan dan gelas... Ayam dan burger... Air dan stroww... hahaha mmg Sonok.... :') dan paling best aku dan My frend Joey ttap dalam satu restorran... :') nak tau restoran apa? heheh tngak pic tu pon agaknya dah tau kan.. ehhehe 



Namun apa yg best x semuanya best...langit yg cerah tak selalunya Cerah kan... mcm tu lah jugak aku... minta kerja pakai result STPM 4 tahun lepas namun aku bukan sengaja nak tipoo... klu cakap dah gred tngah tunggu posting silap2 dia x bagi kerja... huhuhu namun atas nama untuk meneruskan pekerjaan dan mencari rejeki aku gagahkan jua menipu untuk mendapat sedikit belas kasihan.... heheh jalan cerita yg diasmpai kan mcm nie... 

aku adalah sebelom nie aku adalah pekerja kedai makan d KL than terpaksa balik semula ke kampong halaman nie cz alasan nak jaga perents... that y lah ngan penuh semangat aku menjelaskan kpd daia untuk bg aku job.. tenyata tak pecah lobang.... hahahha

kebengongan aku bermula apabila ingin mendapat kan cuti semperna tarikh2 penting dalam karea aku sebagai seoang pelajar Universiti...  tanggal  
  • 11 Julai 2011 ;- Ambik Jubah Konvokesyen 
  • 26-30 Julai 2011 ;- Istiadat Konvokesyen 8 this time mby ambik cuti dalam 3-4 hari nie.. cz nak spernd time ngan kawan2 buat kerja-kerja gila ke liling Malaysia... hehehhe  

Apa lah apasan yg muhasabah nak kasi kat bOss nie? erhhh stressss !!! aklu korang ada idea nak bagi alasan apa plss eakk share ngan aku beb !!!... 




Sekoeann !!

No comments: