K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, May 14, 2011

Terkenang Detik Pertemuan

Teingat post entry tarikh  1 Ogos 2010 yg lepas... tntang orntasi junior aku d Universiti.. masa tu serentak dengan hari pertandingan debat Naib Censelor.. aku terpaksa bekejaran antara debat ke sungai samak semata2 untuk menyaksikan gelagat junior2 dan menyaksikan kelibat junior di reging.... dan di situe lah bermulanya kisah kami.... hhehehe...

*xsangka dalam kekalutan tu ada kemanisan nya... hehehe

 pic nie curik2 tangkap  hehhee....

 ha tngak mcm dah berjanji kan sinior dan junior tu.. peple dan hitam baju tema kami.. hehhehe (budak tu sedang usya aku juga... hehhehe)

nie masa kuyup kena lanyak ngan budak2 junior simbah air... tp time axtly my firstime meet her... hehee


Alhamdullah... dah nak masuk kami berkenalan... heehhe 31-7-2010 (masih baru.. maklom lah dia junior kan.. hehehe)... Apa pon nie baru perkanalan... detik  bersua muka kali pertama...

DAN 

sekarang kami adalah sepasang merpati... hehhee wlaupon xdak kepak untuk terbang, tp kami ada jari boleh send2 msag tu kira okey lah.. hahhahah ada suara untuk berdongdang sayang msa caller tu mmg terbaik lah... dan ada kaki untuk g berdeting tu kira hebat lah... hahhaha... apa lah aku merapu nie.... %^&*()

Aku mulut terbuka tu sebb tngah "makan angin" so mulut wajib ternganga mcm tue... 
hhahaha

dah smpai di sinie nak gedik2 ... mUahh 

TAMMAT

No comments: