K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Sunday, August 1, 2010

Orentasi PERMAS -- The Best Ever Moment...

Ha jangan tak tahu baru-baru nie da minggu orentasi PERMAS... tahniah buat adik2 baru yang baru masuk ke UPSI... ingat anda adalah pewaris Bangsa.. awak ada lah jiwa negara... wahh g tuh semangatnya aku !!!! heheheh dalam pada sebok2kan diri ke hulu ke hilir dengan Debatnya pada hari yg sama sempat gak aku tunjuk muke kat adik2 yg aku adalah junior mereka.... hehehe niat dihati xnak basah2 tapi bila aku dan air bersatu semuanya ibarat Dyseble jumpa airr.... hahahha lencun gak aku akhirnya.... than apa pon korang mmg terbaik !!! dan untuk adik2 ku sayang mahasiswa pendidiakan sejarah i love u.... muahh...muahhh... make us proud with u...

*jalan kaki dari kampus ke sungai samak @ teratak reverview


*adik2 dah muke kena rendam dalam air... hahha padan muke...


*merangkak hahhahhaa.. dah macam kembing takot air !!! hehehhee but u als semua mmg spting....


*semangat abng tuh,.. kayuh lagi kayuh...


*erhhh .. macm kenal jer.. mamat depan tuh???? hehhehehe


*bae... bengong basah gak akhirnya.. hahahhaah


* perhati betoi2 gaamba tuh !!! adik yg selendang itam tudung peple tuh tngah usya aku... hahhahahha.... than bila smpai kat tngah dia tngah muhasabah diri.... hahahhahhahahhaahaaa....................


mulot murai : bestnya klu dpat join adik2 nie dr awal smpai akhir... tapi xpa lah ader hikmahnya... hehehhe apa pon lepas nie kalau koram jmpa sy kat kmpus tegor2 lah eak... hehehhe....

No comments: