K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Sunday, July 25, 2010

SEMINAR SPRM - Wajah-Wajah Ceria

pada 23,24 25 julay yg lepas.. aku dan kengkawan  SPR UPSI telah menghadiri satu program thunan SPRM best giler dapat jumpam kengkawan yang dr universiti lain dari seluruh malaysia... UMS UUM UPM USM UTM USIM UTHM UiTM UKM UPNM dan universiti-universiti yang lain (maaf klu universiti koram x mansion kat atas tuh kengkawan) !!! apa pon  korang mmg best... spoting dan semua nya memberi rangsangan positive pada semua yg ada... thnks again.... dah malas nak merepak : tngak lah wajah2 keriangan kami semasa d sana..... :


khusyuk nyerrr...............



muke serus niee... yg bibir maantain.. hehehee
makan besrrrrr !!!!



khusyukk gilerrrrrr abng nie....






team UPSI....



murai batu tercabut ekor : wahhh... mmg best ngan koram semua kepada korang yg muke xder dalam nie sory k bukan apa x sempat nak copy dr FB kengkawan yg lein... dan kpada mereka yg muke trpampar d blog kecayangan aku nie tahniah... hehehhe than maaf gak kpade mereka yg Fbnya diceroohi oleh aku... cz aku mmg suke menceroboh FB orang... hehhe ....... apa pon Thnks n always keep in tuch k... u alls make the best moment ever !!! thnksss sangat2..... muahhhh... muahhhhh.. muahhhh.. i will miss u !!!

p/s : aku tertinggal pencuci muke aku kat hotel.... ohh... nooo !!!! plss sapa2 yg nak chekin semula d sama plz ambikkan semula untuk aku.. hehehheh

No comments: