K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Sunday, July 25, 2010

sukar untuk buat pilihan


Erhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... tah kenapa aku terasa aku adalah manusia yang paling bodoh pernah wujud dalam muka bumi nie... kebahagiaan depan mata aku buang atas alaasan aku dan dia !@#$%^&*...... apa yang aku arasa sekarang aku terlalu sukar nak buat pilihan... yang mana satu yang  :-

harus aku buat
harus aku setia
harus aku tunggu
harus aku cintai 
harus aku tinggalkan 
harus aku sayangi 
harus aku biarkan
harus aku rindui
harus aku jauhi
harus aku lupakan
harus aku mainkan

murai jantaan dan murai betina : Jawapan bagi aku yang  hanya mencari yang terbaik dalam hidup ini.... sukarnya menjadi seorang yg memilih nie sangat -sangat memilih.... dah ader depan mata pelbagai falasi negative telah dilemparkan juagement terawal yg telah merosakkan sesuatu hubungan itu yang telah menghancurkan segalnya.... aku tak sekuat karang di lautan tak juga seteguh gunung ganang yang menjadi pasak bumi dan seluas crakawala yang melingkari alam ini !!! aku adalah aku insan biasa yang turut menagih dan mencari cinta yang bukan seketika.. bukan jua untuk sedetik.... tapi cinta yang kekal abadi dan hakiki..... perit menunggu jawapan yang langsuang x kungjung tiba... perit menanti sebuat perhubungan yang langsung tak nampak dalam bayangan..... tah lah !!!!

No comments: