K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 26, 2010

Happy Birthday To my Love.....



Tanggal 28 Julai dan 30 Julai adalah tanggal keramat yang takkan aku lupakan.... teringat nak dedikasikan dua tarikh keramat nie dalam n3 aku kali nie..... mereka yang sering hadir dalam setiap ingatan dan detik hati ku... mereka berdua bnyak memberi aku penerangan dan pengajaran dalam mengharungi hidup ini..... thnks alord both of u...


Haruddin Amaq Rohani.... 28 Julai 1986 bithday dia.... he is da best frendz that i have.... bnyak dia tolong aku bnyak SEDARkan aku.. bnyak buat aku menangis dan bnyak buat aku ketawa dek kerana terlalu bahagia... semua tuh xtak kan aku capai klu aku x kenal dia.. than DD i love u so much... hope siratulrahim antara kita kekal selama nya tanpa mengira siapa saya dan siapa awak..... selamat hari lahir semoga panjang umor ! murah rezeki.. beroleh kebahagiaan dan keberkatan.. maju dalam kerjaya dan apa jua bidang yang kamu lakukan...... i always pray for u...... :P

p/s : Maaf tak dapat nak selebrate birthday kamu... sy sangat bzy.... dan agaknya awak juaga bizy melayan chenta hati yang sangat menyayangi awak kan.. i wich u semoga bahagia dan semoga hidop dalam keadaan yang sangat bahagia.... jgan lupa saya klu awak betoi2 bahagia kelak.. hehehhe................... this cake i dedicate kat u..... just take it k

Adam Sulaiman... my love frends 2... almost 3 years kami kenal... he a nice gys... 30 Julai 1986) juga takkan aku lupa....  sama seperti DD... selamat hari lahir semoga panjang umor ! murah rezeki.. beroleh kebahagiaan dan keberkatan.. maju dalam kerjaya dan apa jua bidang yang kamu lakukan......  :P 

p/s : nanti bulan ramadha harap depat berbuka ngan adam,... maklom lah minggu depan awak nak g Langkawi dan sy ke singapura... so mmg ssh nk jmpe... than apa lagi lahh.. jgn lupe beli ole2 kat sy... ehehhehe make in langkawi.... 

30 Julai tanggal keramat... lahir seorang yg bernama ramli adam bin sulaiman.... hehheheheh nama glemo adam.... buekkkk.........................


 

murai mulot chelopar : i love u,... i love u... i love u..... eh silap kena nyanyi lagi besday dulu... hehhehe... epy besday both of u... kengkawan yg pon ader beday yg hampi2 dan keatas aku x masukkan dlam blog aku jgn kechik ati.. cz aku nie mg sengaja xnak masukkan koram.. hahhahhaa..................

No comments: