K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 26, 2010

Movie Of the Year



Pada mulanya mmg giler2 punya aku teringin nak tmgak cita nie.. tapi bila dh tngak.. ermmmmmmmm hampehh... xsuke-xsuke.... macam sengal jer... tah lah ader yg kata best ader yg kata x best tp pada aku dari 10 BINTANG aku rasa hanya 4 bintang jer kot yg best.... ermmm...........



----------------------------------------------------------------------------------


Tapi apa yang menariknya.. movie of the year aku kira.... cita Herry Potter And The Deathly Hallows ....... in this NOVEMBER part 1 dan sambungan part 2 JULAI tahun hadapan (2011) tngak treler dia semalam.. . sangat menarik... xsabar nak tngak citer nie... wahh mmg lebih bnyak aksi dan satu perjuangan yg terbesstt dalam dunia magiss..... kalau masih yg tak tngak lg treller dia.... tngak kat bawah nie..... 



p/s : klu nak tngak kelip di atas totop dulu lagu yg dimainkan untuk blog kesayangan akunie.... hehehhe.... baru ader feel....

murai mulot bisol : filem terdekat yg aku paling nantikan adalah Avatar the Last Airbender (with 3D)...... wahhh harap x mendukacitakan....

No comments: