K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 26, 2010

Mood Ramadhan + Raya

ha terkesima dengar lagu raya kat blog aku.. Sesuci Lebaran.... awal masih kan aku tahu 15 hari lagi nak posa... hehehe tp secara jujurnya aku telah mengopy paste  idea Puan Marini dr blog dia... hehehhe....... suke2 dapat tiru orng. hehee....lantak lah apa koram nak kata blog ak... bukan blog koram.. hehhehe  nak jer masukkan lagu untuk "nisfu syaaban" tapi ader ka yg menciptakannya?? atau pon nak masukkan lagu Puasa??? ader ker?? bg sikit??? hehhe rasamnya xder ag.. so lagu raya nie lah yg paling sesuai untuk menyatakan bertapa bersyukornya aku sebagai hambaNya dimukabumie nie... :)

tapi sekadar lagu jer... nanti dh posa boleh lah tmbah item2 macam ketupat ker.... daun palas meriam.. pelita untuk menaikkan mood raya.. hehehhe buat masa nie cukop untuk nie saja... :P ardiosss................




murai dan murie : tema raya tahun nie xtahu ag.... alamak nak shoping lgi,.... suke2 klu shoping nie.... dan x lupa klu posa paling aku nantikan cz dapat diet sikit... ehhehhe.. Fuhhhh..... semangat !!! (buat puan marini sory puan tercopy paste idea.... hahhahaa tp lagu saya lagi havoge....)

No comments: