K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Tuesday, July 27, 2010

Bizy yang bukan disengaja...

wahh ingtkan sem 7 nie dh semakin tak bizy tapi lain plak jadi nie... mana nak kejar tesis nak kejar program nak kejar kerjaya... nak kejar Chenta... haidioosss..... frning lah...  from now past is past.. dh malas nak pikir akan apa yg dah lepas... i means segala yg dah lepas apa yg i buat is past xperlu masuk dalam rekod i dah.. hehhe now... apa yg fening sepanjang minggu nie sapai posa... hidop aku diselubungi kekalutan.... erhhhhhh... mcma na nak hadapi nie....bawah nie antara bingkisan apa yg ingin aku lalukan dalam masa 2 minggu akan datang.... erhmmm x menyeluruh cz aku bukan jenis punchwell... hehehhe 




 Bermula esok :
  • Rabu 28 JULAI 2010 =  Meting with Cik. Hawa (HEP) - Jumpa Lecture - than drive g UKM carik bahan untuk asment + tesis (3 keja untuk esok)
  • Khamis 29 JULAi 2010 = Program PRS....
  • Sabtu - Isnin (1 sampai 2 Ogos) yg seterusnya = jadi Hakim Debat Naib Censelor UPSI.... (nak cungkel bakat baru debate adik2 nie... )
  • kena booke 1 masa nak lepak di LQ... with rimong n da geng... hehehe ...
  • 6 ogos = g Singapore jejalan...
  • 10 Ogos = My twen nak datang si Joekim Sam...
  • before puasa nak kena set one time untuk jmpa si A... klu x buat cm tuh smpai bila pon xjmpe....
  • dalam masa yang sama aku kena SETALKAN MY TESIS... ohhh.. My TESIS... erhhh.. cm na nie???  
murai mengantok tngah malam : pada mereka yg aku selalu janji tuh aku sory k.. bukan x nak tepati tapi aku sndiri kadang2 tak tahu jadual aku yg bnyak sangat berubah tanpa ader sebarang penyelesaian.... huhuhu.. apa pon terima aku seadanya....

No comments: