K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 19, 2010

Alahai Puan....

Fuhhh !! Puan?? sapa Mak Ikan kah.. Mak Ayam kah atau Mak Temah??? hehehehe sukenya aku bila dengar nama nie.. MARINI.. seorang yg mempunyai kaki yg mulus dan slom macam lidi... (berdasarkan pengamatan dalam FB dia.. heheheh itu lah puan Marini... bhngian PRO upsi.... :) she is the gread for me actly... mmg selayaknya berada ditempat tuh... :P ehhh jap... jgn ingat dia nie MAK AYAM aku yg dok saport aku sudeh.. hehhehehe

 nie lah puan marinie..... wanita beranak 3 k.. ibu hotss sekali...





apa yg membuatkan aku trbuka mataa ialah... ngan perangan puan marinie yg happening... syok gila ada iras2 perangaai aku.. tapi klu nak ikotkan aku ngan puan sah2 lah puan nie kalah (sory puan ) cz aku lg havoge diri dia.... hehhehehe... 

pernah aku trfikir untuk berubah menjadi seorng yg matang dalam ertikata lain buang perangai keanak-anakkan kerana usia kita dah meningkat.... kerana gol. profesional x wajar berpewatakkan sedemikan.... ermmmm....... tah la aku dalam kecerauan... 

than setelah diamati tak salah perangai yg gila2 kerana that is our true coler !! jgn kerana usia meningkat perangai kena berubah?? Yesss berubah is perlu... tapi bila tngak puan marinie yg perangai macam aku nie aku rasa kita jangan berubah !! tapi kita lebih bertempat.. maksudnya time kita nak menggila jd budak2 we perfome the best on there dan time kerja kita buat yg terbaik.. :) serius kita serius !!!! itu yg menjadi kunci jiwa aku sekang..... 

murai berkata : thnks puan cz sedarkan sy yg dah 23 tahun nie... tp prangai macm 3 tahun jer.. bueakkkk... hehheheeh..........

No comments: