K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 19, 2010

Usya mengusya.... heheheh

ha.. nie : mereka yg sempat mencium lensa kamera aku... heheh curik2 tangkap ma... hehehe,,, syok buat keja nie... best ohh !!!



kali pertama jalan-jalan ku kesana kemari.. aarh yg nak dituju?? di mana??? hehhe mencari arah tujuan... mangsa-mangsa... hehhehe

mangsa pertama : seorang gurl berbangsa cina... suke tngah dia chomelll.... :P


p/s : yummm.... yummm sedap tngak dia makan... selera sgt.. :P

mangsa ke dua : mamat salleh dan keluarga.... hehhhehe


macam terpaksa ja makan masakan malaysia.... cizz... melampau nie...

mangsa ketiga : dressup budak-budak bandar.... wahh xmenahan.... hebat !!! trgugat x koram??? hehhe aku x trgugat cbb aku pon muda gak.. ehhehhe.....


p/s : nie pic d alamanda... putrajaya... budak2 nie klu jd student aku kelak mmg siap aku ajar balik cara dressing yg betoi... hahahha.... 


mangsa ke empat : minat membaca....


aku smpat masuk sebuah kedai buku.. than ader orang nie mmg khusyk membaca... best lah klu semua rakyat malaysia macam dia... mmg minda kelas pertama kita semua... x hirau sapa pon.. terus dia membaca......

mangsa ke lima : minah saleh x pakai br*.... hehheeh... 


p/s : panas sangat ka malaysia nie eak???


mangsa ke enam : tolong warga kurang upaya / warga tua


cian tngak pak chik nie xder yg minat nak bantu.....


mangsa ke tujuh : pekerja hotel.....


p/s : saja take pic nie... trdetik nak take pic mamat tngh khusyuk buat keja.... hehehehe,....


Murai batu berbicara : pd mereka yg terkenaa atau terperasan pic mereka di sinie dan agak tidak suke dengan situasi penaayangan gamba mereka sila maklomkan kepada saya melalui email sy....
m_saifulrizal@yahoo.com

No comments: