K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, July 19, 2010

bayangan camera baru....

hahha best dapat camera baru.. ia baru berusia seminggu (7 hari) sehingga hari aku menulis entry nie.. hahah macam2 benda aku leh ambik... ggeggege


:::p/s::: im sory cz dh lama x update blog.. maklomlah internet xberapa sihat dirumah aku.. than di campo plak yg my lappy baru balik dr hospital that y lah yg masih mambuatkan aku ssah nak berurusan dengan internet nie....

kembali pada cerita Cameraa baruku ini... hehheehe tringin nak uplord pic gedik dedak aku dlam camera tuh... hehehe suke2.. rasa macam aku paling hensem.. paling chomel jak... hahhahahhahha







 


 

dah over rasanya pic aku gedik2 kali nie.... hahhahhha.. suke2 camera baru.... :P



mulot murai berbicara : dalam seminggu nie bnyak gak pic ragam owang aku rakamkan... nanti aku masukkan sbnaagai story at my blog... hehheheheh


No comments: