K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Friday, June 17, 2011

s::a::h::a::b::a::t

Alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk Menggedik-gedik depan destop umah aku... hahha (mine laptop rosak lorhhh... that y lah destop ulah jewww)... hehehhee..


Sedar tak sedar aku dah masuk 24 Tahun !!! Whatttttt huhuh makin sakit hati aku tngak peningkatan nie... namun ianya sikit pon tak menggoyahkan persahabatan kami.... Alhamdullah dah bertahun-tahun kami bersahabat dari zaman sekolah sampai lah zaman masuk Universiti sehinggalah sekarang zaman mencari pekerjaan dan jodoh,... hehhe sebenarnya usia mematangkan kita... aku benar-benar merasai perubahan tersebut.. mana tak nya klu dulu zaman sekolah wlaupon kami bersahabat namun perkara yg paling merugikan adalah persengkataan.. hehe kata ornag sedangkan lidah lagi tergigitkan... bila dikenang2 kembali semua semua tu rasa malu dan segan pown ada,,, hhaha kenapa lah zaman tu boleh plak gadoh3... heheheh...
bila dah meningkat dewasa (macm tajok blog aku ni lah kan..)  semua tu dah x pnting.. masing2 pandai bawa diri pandai jaga kebaikan demi kesejahteraan masing- masing.... 



 Joekim Sam / Sobri / Joey / Along : masih mencarti kebizian dalam dunia kampus.... Mahasiswa Universiti Utara Malaysia jurusan pendidikan Kaunseling ini, semakin hari semakin bijak mengator strategi kehidupannya... dari seorang yg less confident kenapa yg oVer confident... haha dia nie paling bnyak membantu dalam menyetalkan problem hati aku.. maksudnya aku nie kan suke stress... suke emo2 suke tuching2... menandangkan dia ambik kos kaunseling mmg patot lah aku jd dia pnya 2st coustemer... hahaha... Thnks mY Buwerrkkkk... nak2 pulak sekang tngah cuti sem... kami berdua menjalankan kerja2 menyental dan menjadi muka tempek kat restoran.. Tuttt,.. klu ada yg dah tahu tu... sengeh3 ja lahhhh.... huhuhu... apa pong thnks Frends beng my BFF
 


Nas / Nash / nasrul / Nasrul Hasbi... pemegang Ijazah Sarjana Muda Perhotelan Kulinari dari UiTM, sekarang sedang berkhidmat d salah sebuah bank yg femos d Malaysia.... dan bakal mengikat kontrak dengan Malaysia Airline (MAS) .. apa pon nash mmg serang yg baik.. nice dan seorng yg bnyak memberi moraL sapport kepada aku takkala aku dalam kesusahan.. apa pown aku sangat2 sangat bertuah kerana memiliki 2 sahabat yg sangat best... huhuhu.. semoga segala rintangan yg mendatang akan dapat ditempuh dengan tabah :')



 heheheh mamat nie xpayah cakap lah.. mals nak interprem ag.. lallala... apa pon semoga success mamat !!! hehehhe



 tamattt !! Muahhh

No comments: