K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, June 22, 2011

Kantoi !!!

Kantoiiiiiiiiii !!!



Baru saja seminggu kerja semuanya telah terkantoi... aku rasakan akulah manusia paling pandai berbohong menyimpan rahsia namun semuanya terbucur gara-gara kalimah "ikhlas dan Jujur" digunakan.. namun atasa dasar keperikemanusaan aku dan jeoy terpaksa berterus terang kepada shiff meneger kak Noor... she is a god person !!  dalam rupanya2 dalam bnyak3 meneger yg ada dalam restoran aku kerja tu... si Pak Halim (orng yg aku kencing untuk dapatkan kerja... dia lah yg paling terok and all staff tak berapa suka dengan dia...  so selidik punya selidik rupa-rupanya most of them (staff) semuanya pakat menipu jugak...semua budak u yg nak kerja.. yg paling sadisnya puak aku nie lah.... dah la paling tua kat situ (dari kalangan budak2 baru lah !) ... 

than wlaupon aku tua dr mereka... semua aku bahasakan "hang - aku " heheh klu diowng tnya uno berapa aku katakan yg aku 20 tahun... heheh alhamdullah menreka percaya... huaaahuaaa !!! TerbaeAkkkk !!!... dan ikot prancangan takwim aklu sendiri tahun nie Raya aku nak raya biasa2 saja.. xnak berover2an mcm tahun2sebelom nie... hhehe... aku nak low profail dan mby aku nak habiskan masa raya aku d restoran.. :')

dah la weihhh fenat !!! hehehe... mUahhh !!!

No comments: