K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, June 23, 2011

Istiadat Konvokesyen Ke- 13

SIDANG ISTIADAT KONVOKESYEN KE 13 BAGI PENDIDIKAN SEJARAH ADALAH PADA 29.7.2011, JUMAAT, PETANG (SESI 8)
 
 
Alhamdullah lepas balik kerja ja tadi terus ter4detik nak buka FB aku.. aleh2 ada berita gembira nie... huhhu... syok nya semua stresss semua tensen pala otak hilang lantas terasa sebak didada dek kerana terlalu girang memikirkan Tarikh Keramat ini... 
mcm2 persiapan kena siapkan dalam masa sebulan nie.... antaranya perkara wajib tntang persiapan baju yg nak pakai... (by the way my perent da belik sepasang pear untuk diowang dengan tema PINK mama dan abah... anak nak konvo pon belom ada baju ag mak pak plak exsited,... hehehehe.... aku plak... heheh nanati2 aku fikirkan... )than mana ag nak fikirkan kesihatan dan paling penting Target Gold aku.. "kurus" Woww !!!! rasa mcm nak jerit kat satu dunia... hahahha.... kecantik kan kulit muka pown tak boleh lepas pandang... heheh apa pon Alhamdullah mmg aku sangat gembira....
  *kepada kenalan-kenalan aku yg berhampiran dengan Tanjung Malim UPSI jemput-jemput lah datang okey Kasik Bunga kat aku... heheh Muahhhhh !!! Love you !!

No comments: