K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, February 16, 2011

- Terima Kasih Chinta -


yer kalau itu yang terbaik buat kita.. buat saya dan paling penting buat awak..... saya redha.... terima kasih....
aku keliru dengan apa yang aku lakukan... apa yang aku cuba fahami dan apa yang aku sendiri yg tak pernah cuba fahami... taHhhhh aku buntu.... aku bukan manusia yg hebat untuk kau cintai.. bukan juga manusia yang sempurna untuk kau sayangi jauh sekali manusia yang hebat untuk kau agungi.. aku hnya lah aku.. insan biasa yang menjejak dewasa... tak punya apa-apa hnya sekadar impian yang tak pernah terpadam....


Ya aku bahagia.... bahagia dengan apa yang aku lakukan... bahagia dengan tanggungjawab aku... bahagia dengan apa yang aku katakan "masa depan"  kerana aku tidak hidup hanya kerana Cinta... hnya kerana sayang hanya kerana kasih... kerana aku hidup untuk masa depan aku, cita-cita aku... impian aku dan kenyakinan aku untuk mengapai puncak kejayaan....



aku mula persetankan apa yang aku katakan CINTA HATI yg kau sendiri tahu bahawa kau adalah CHINTA HATI ku.... terima kasih kerana melepaskan aku.. kerana memanipulasikan keadaan aku, kerana tertekan dengan cara aku adalah alasan yang paling mujarap untuk melafaskan kata-kata keramat yang kau sendiri takot untuk hadapinya...


terima kasih kerana pernah menjadi yang terbaik dalam hidup aku.... terbaik di sisi aku, terbaik untuk segalanya kerana kau insan teristimewa dalam hidup aku... sesungguhnya mmg aku telah menemukan cinta baru ku... cinta kepada kerjaya aku... enjoy dengan tanggungjawab aku.... selangkat menuju cita-cita aku.... terima kasih kerana merelakan aku terbang terbang dan terus terbang !!! Ya aku sayangkan kau -tapi itu dulu.... sekarang... aku sayangkan SMK Seri Kota, dan seisinya adalah nyawaku...

p/s : andai ada jodoh kita... insyallah bersatu jua akhirnya.... (",)

~TAMMAT~

No comments: