K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, February 7, 2011

"selamat Pagi Cikgu"

Alhamdulillah akhirnya penantian 7 FERUARY 2011 tiba jua.. hehehhe hari segala permulaan bagi semester 8 menjelma jua... hehhe hari memulakan hidup baru... hari mengharungi dunia pendidikan yang penuh dengan Cabaran dan Dugaan.... huk3...




First Day di SSNM SMK Seri Kota @ Sekolah Sukan Negeri Melaka, Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Kota membuatkan aku berfikir yang aku sebanrnya sdah bergelar seorang GURU.... (mak aiii gerunn dengan title tu) by the way sampai2 sekolah sempat kami melapor diri jumpa pengetua dan menyertai Perhimpunan Mingguan

Sesi pengenalan guru-guru baru bermula...

"yang dihujung sana... cikgu EddY Sabriee... mengambil mata pelajaran sejarah.... seterusnya.... (tiba turn aku... dup dapp dupp dappp ja rasa time nie.....)  Cikgu Mohammad Saiful Rizal,.. wah hensem cikgu nie yer ...(dalam hati wahh bagos cikgu nie kenalkan aku nie hensem.... peluang cerah untuk dapat hadiah paling bnyak untuk hari guru nanti nie... lallaalallaa )  dan sorng lagi cikgu Azwen Zuwita... at the same time dapat lah tepukan gemuruh dari semua para pelajar.... hehhehehe




than meneruskan rentak perjuangan pada hari pertama... secara jujur aku mula terdengar yang aku mempunyai kembar.... hahhahha ada sorang cikgu lain sebelom nie yg sejibik tapi tak serupa dengan aku.... tp apa pon aku rasa aku adalah aku.... buwerkkkk... ada aku kesah clone aku yg dh x wujud tu.. hehhehe

 


than : bab kelas aku masih belom di kurniakan mana-mana anak murid untuk aku jadikan mereka sebagai anak didik aku yang pertama.... bnyak habiskan masa berjalan dan bersiar-siar di sekitar sekolah melawat kawasan dan beramah mesra dengan guru2 senior di sana..... 



Sekian dulu Laporan harian untuk hari pertama... hehehehhe


~TAMMAT~

1 comment:

miRa'e said...

wau... selamat pg cikgu ^^