K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, February 2, 2011

loVe my "BB"

Semekom... wahh sure terkejut aku dapat on9 tetiba kan.... hehehhe nie semua gara-gara tuntan semasa yang menawarkan aku untuk turut memilikinya.... almaklom lah aku nie sangat sukat hidop tanpa melihat rakan-rakan lain.... hehehehe orng lain yang exsitd orng lein yg kena tempiasnya.... nie semua gara-gara BROADBAND (BB) yang mana secara tidak sengaja nya aku telah membelinya...... huaaaaa... kureng kurenggg kurenggg duit aku !!! saving makin sevongg.... hahhaahha... apa pnya bahasa lah...



ok cita pasal BB yang aku terambil nie mcm nie.... da satu pakej 1.5GB harga dia RM 48/month ! than da satu ag pakej 3GB, RM68/month... kemudian yg pakej 3GB tu juga kalu kita ambik dua modem so 2nd mordem hanya perlu bayar RM48/month dengan kadar 3GB jugak.... that means untung balik pakej 3GB untuk dua orng... so kira-kira tolak p tolak mai aku n sorng kawan aku yg benar2 exsitd nak ber BB nie pon congak-congak tambah-tambah so dapat lah keputusanya.. dia nak ambik pakej 3GB RM68 than aku sebagai penama ke 2 that means modem ke 2 aku punya lah...... rm48 ... tatapi untuk mengadilkan situasi kami fikir baik kami sama-sama tanggung kos tersebut secara bersama that means : 

Modem 1 : RM 68 + Modem 2 : RM48  =RM116
THAN : RM116 / 2 (aku ngan kawan) = RM58

*So permonth setiap kami hnya bayar RM 58 jer untuk 3GB Maxis BB.... hehhee than ada lagi mana mai plak aku pon tak tahu... dia akan potong RM10 untuk akaun kami dan RM 58 akan dikurangkan ag kepada RM 53 permonth ~~ selama 6 bulan....



dah ada BB nie jangan terkejut lah klu lepas nie aku makin slimm tak payah p slim world dah aku boleh ada cutting macam Model-model underware tu.. hahaha... mana tak nya ikat perot bebb !!!   hahhahahha... apa-apa pon hopa planing kewangan aku masih dalam kedaan stabill....
~TAMMAT~

No comments: