K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Tuesday, February 1, 2011

Aku... Melaka dan Dot..dott..dottt

1 February... Alhanmdullah hari nie dapat on9 kat McD Air Keroh Melaka.... sepanjang berkampung di Melaka yang dah hampir mencecah 4 hari (bermula 29 Jan) aku ada sedikit pendangan kat Melaka... huhu... apa pon segalanya dalam tahap baik lah.. sebab aku masih sepenuh hati menyintai dan menyukai Melaka (sory orng melaka... ) llalala.....

Hari pertama aku di Melaka di sambut dengan titisan air hujan yang sangat renyai2 sayup.. ehheheh menyambut ketibaan aku yang sangat mcm kera kena ikat dalam jell Besi... hukkk... sedihh xboleh nak kemana langsung.... sbb hujan... :'( sedihhh lah... hehe 

Than hari kedua pon macam tu jugak... aku yang masih mencari dan tercari identiti aku kat Melaka ini dah mcm rasa nak naik Tok Syekh dah... huk.. gerasang teramat nak tngak dunia.... almaklom lah internet tak der... Tv tak derr... Radio jauh sekali... nak pulak lappy kesayangan aku nie... buat hal xnak bunyi sound plak.. so skng mmg dah d klasifikasikan Lappy aku nie Bisu... hukhukhuykkk !!!

Hari ketiga... jengg jenngggg jenggg ... ha bermulalah expidisi meneroka bumi Melaka.... setiap shoping complex yang ada di Melaka semua diterjah.. haa... bukan apa Cover semula selama 2 hari jadi kera dalam kandang... hahahh xdapat tnagk dunia... asid berkurung dalam bilik jer.... ermmm.... tensen !!! Finally terubat segala kergersangan untuk melihat dunia.... hehehehhehe  

Secara penilaiannya barang-barang di melaka nie ok lah makanan dia pon ok-ok jer xder lah nak Havoge sangat (sory orng Melaka) than paling best nyer sikit lah yg aku tabik springgg kat Melaka nie... kat dia pnya barang-barang kelengkapan dan barang-barang untuk perhabis duit aku.... hahhahah mcm jam tangan.. baju.. seluar... accesspries, cincin n soon lah... 

Tok tek tok tik tok tap punya ronda aku jmpa satu bda yg best nie... dan dalam pada masa yg sama mmg aku tngah dok mencari ponn sbb aku pnya natang nie yg lama dah rosak... !!! Its is... Jam Tangan.... hehehehehe rm399.99 less smpai tnggal 2 anggka ker..... huhhhh !!!!  terpegun... terpegun pnya pasai sampai lupa aku dah terbelinya... hehehhe


 nie lah yg aku cakap tu... hehhhe... cute kan... mcm tangan si pemakai dia... hehehe

 

Then jenok p jenok mai... lupa plak nak tunjuk bilik aku Kamar beradu Sang Putera Berangan nie... hukkkkk....  akha... cita pasai bilik aku pulak... sebelom singgah melaka aritu sempatlah aku singgah ke Nilai membeli Tilam yang tak macam nak tilam,.. toto yang tak macam nak toto tu tau dan beli tikar buluh sulaman mengkuang... hehhehe.... klu tngak serba kekurangan tu besalah aku kan perantauan... masih dalam tempuh stdy... takkan nak pakai mewah2 cukup dengan apa yang ada.... (mood : Bersyukor) hehehhe.....




 nie jerlah almari baju yang termampu aku miliki... hhukkkk :'( [adat diperantauan kan....]



note :  Langsir nanti tuan rumah nak pasang kan... so wait n see......

~TAMMAT~

No comments: