K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, June 9, 2010

wedding kak Ngah

MMg dh lama giler x update blog.. aku cuti sem trus bernti update blog kecayamngan ku..
tetiba hari nie nak update.... cita nya Wedding kakngah....

she is my cerzent yg kat sungai petani... bekerja sebagai pegawai Diplomat d jabatan perdana menteri,..Putrajaya telah menjalin cinta dengan abng keruz sejak di bangku universiti putram malaysia.. di mana sama-sama menginap di kolej ke5 UPM heheheh... abng kruz plak seorang pegawai di Parliment malaysia. berasal dr kajang selangor... :
 apa poin ini bingkisan dr saya...


kak Ngah semoga berkekalan hingga ke anak Cucu dan cicit...


jelingan manja mempelai... dan mempelam... hahhahha...
                 welcome to Family Tok Minah in da House....


debaran malam pengantin tuh sbnrnya.... hahahhaha........


p/s : hujung tahun nie Kak Long pulak kawen... haiyoo.. semua dh nak kawen.. aku bila lagi??? :( calon pon xder ag... yg ader maklon... hehhehehe... sapa-sapa yang masih xder calon masuk lah minang aku nie... plzz... aku despret sekang nie... hahaahhah

No comments: