K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Friday, May 21, 2010

Pagi yang sayu



Sayu dan sayupnya pagi ini 22 May 2010, ditambah lagi dengan rintikan hujan yang sayup-sayup manja membuatkan hidup ku dan juga teman-teman ku aku kira menghibakan lagi perasaan ekoran kehilangan sorang teman yang sering manjadi salah sowang "pak pandir" dalam kalangan kami... tah pagi ini tidak seindah biasa.. tidak seharmoni pagi-pagi sebelomnya... seluruh mereka yang rapat dengan Arwah merasakan Apa yang dirasakan.... darik kecik mereka bermain bersama.. sekolah bersama namun Tuhan lebih menyayangi nya.... kami redha diatas ketentuanmu Ya Allah.....

rakan sebaya dengan aku, sering mangacau dan mengusik ku... tiap kali raya akan kami bertandang kerumahnya... dan apa yang paling aku terkezut semasa aku mambuat program motivasi disekolah SMK Taman Kenari, adik kepada arwah sangat mengingatkan aku pada Arwah Pak Men,... mungking ramai lagi antara rakan-rakan ku yang mempunyai cerita tnatang arwah petanda bahawa dia akan pergi sebelom kami... 
Nash : yang selelu teringatkan dia....
asmida : last tree days marhkan arwah sbb selalu kenakan dia .... than arwah jawab "alah bila lagi nak kacau hang....." tersentap oleh kata-kata petaanda tersebut pagi nie asmida telah mendapat berita sekembalinya arwah ke Rahmatullah.....



P/S : “Setiap yang bernyawa akan menemui kematian.”(Al Anbia :35) 
“Sesungguhnya mati yang kamu ingin lari daripadanya itu ia akan menemui kamu.” (Al Jum’ah :8)

No comments: