K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, June 26, 2010

Diari Hari Pertama Gerak Kerja - MSK Julai 2010/2010


DAN bermulalah episod kehidupan aku d Blok KAB atau KZ aku pon tak tahu hehhehe... penuh kesunyian dan kesyaduan bila tido.. ehhehhe..
Walaupon aku datang seminggu lewat dr pada biasa.... namun...
hari pertama xnak aku pikir yg bukan-bukan... mmg nampak MSK nie ramai baru.. tapi secara jujur setelah melihat mereka secara keseluruhannya atas  nama mata kasar ku ini... aku yakin pd adik2 yg baru nie... dan yakin juga pada kawan2 aku sekalian..... bahawa Msk Nie akan Berjaya.... skarang bukan masa nak masam muka nak sakit hati.. bagi aku... aku datang dngan jiwa dan minda yg kosong.... perbalahan adalah perkara yag trakhir akan dipikirkan.... skrang masa kerja dan jaga air muka UNIVERSITI... yg penting air muka sendiri... :P apa pon all the best... jap lag jam 9 ader perjmpaan d dewan... so tngah berangan nak pakai baju apa malam nie?? hahahhahha..........

p/s : aku xmenjalankan dasar kroni... kau dan mereka atau mereka dan engkau bagi ku adalah sama....

No comments: