K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, June 24, 2010

Kau Sahabat Suka dan Duka KU...

1.42 pagi !!! Tak sanggup Berpisah... saat aku berkemas bag nak balik KL aku smpat menoleh ke Lappy ku smbil merenung gambar2 kami sedang tergedik2 di dalam bilik... rasa macam zaman kanak2 kami dulu kembali.. Nash dan Sob.. Setia menemaniku.. dan saat aku menulis entry kali nie juga tanpa aku sedari air mata aku menitis ke pipi.. bertapa sayunya aku untuk meninggalkan mereka... aku tak tahu sama ada apa yang aku lakukan ini adalah pemergian yang harus aku tempuhi atau sebaliknya.. kerna sesungguhnya Hati aku Berat mengatakan Jangan Pergi.... Sam Nash... plzzz i misss u gys...






Erhhhhhhhhhhhh...... knapa jd macam nie... AKU KAN SENTIASA INGAT SEGALA KENANGAN KITA BERSAMA....

p/s : picnie hanya terdapat dlam blog nie jr.. xdedr d FB dan mana2 tempat... huhuhu....... erhhhhhhhhhhhh Nangiss !! nangisss lagi nangis lagi.. !!!!!

No comments: