K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, June 19, 2010

Aku anak ikan sipolan dan sipolan



first baca tajuk dia mmg menarik.. agak macam membuka pekung didada sendiri.. tapi pada hakikat kebenaran hanya aku da aku dan sahabat aku nash dan sam ja yg tahu termasuk Yang maha Esa sama ada aku ada lah belaan seseorang atau sebaliknya... hehehe.... GEMPAR seluruh dunia paparazi klu aku ngaku pasal nie... hehe

hidop di tanggung mmg best apa kita nak semua kita dapat... buykan sikit-sikit punya imbuhan tapi sekali datang berduyng tiba.. apa yang menariknya... kita merasakan kita lah orang yang paling cute.. paling comei.. palaing meletoop... paling berpengaruh ada daya tarikan tersendiri tapi pada hakikatnya kita its nothing... xdak apa yg spesial.. klu nak harapkan muka ja mmg bole pakai tp adakah perangai kita seiring dengan kecintikan/ kecutekan kita ada??? fikir-fikirkan....

pernah suatu ketika aku with ****** yang nak tolong bayar aku punya bil telefon... atas alasan aku yg pakai maxis nie mahal sbb selalu cntec dia yg pakai celcom.... (mmg mahal pon.. hehhe.. kos student kan..).. start dr tuh aku mula rasa x best cbb nya even buat plan apa pon untuk bg kita ckap percuma ngan dia (celcom) tp berat hati nie lebih terasa.. if something happen kemudiaan hari.. aku terasa seperti terhutang bnyak bnda sgt kat dia.. Now we are break !! so klu dulu aku  gunakan talian percuma tuh sah2 lah aku makin xsenang duduk.... tah lah... bukan nak tunjuk aku nie suci ... sbb mmg jenis aku bukan kaki kikis....  klu terlintas ank nak kikis dh lama aku kikis sikit demi sikit... cz masa tauh aku yakin dan sangat percaya dia ada @#$%*( dengan aku....

lagi satu cerita... pasai aku gak... keluar ngan sowang yg berpangkat  D****** (carik lah sndri dato ka datin ka Dr.. ka... hahhahah... cukop dknali sbnagi D.... ) best kawan lah mula2 tapi atas alasan aku nie student than dia pon ank menstudentkan aku ngan bg aku apa yg orang lein x leh bg..... cntoh... belanja makan, bg buku.. bagi lah apa pon... yg pnting yg orang lein x leh bagi lah... hehe ader orang lein nak bg ko buku / than blanja makan kat tmpat yg exlusif dan 10 bintang??? heheheh pikir2kan... so smbong celita... aku mula terfikir lain macam.. bukan takut termakan budi... than aku xpa biar dia bayar semua tuh dulu.. than lepas dia hantar aku balik kolej terus aku kluarkan not-nott yg ada lam bag aku untuk byar semula half dr bayaran tuh.... (wajar lah byar separh cz separuh lagi dia yg makan hahaha.............)

than ramai yg trkezut dan ada yg masih x tahu tntang nie.. dulu aku pakai spek mata dah macam si azab Betty dah, tapi d sebabkan sowang simpolan bnti simpolan nie dia byar kat aku untuk buat rawatan lezer ngan harga rm 3***...  wahh best dengar tapi hakikatnya takot pon ada.... dia kata ikhlas tolong.. dia bukan muda ag dah ada cucu.. that pon kebetulan jer cz aku pnya glass time tuh patah dan pecah masa g panjat gunung carik Perak Man... ngan en,. Yunus... tp tah lah... apa pon bersyukor sgt dia tolong aku.... now dia dah kembali kerahmatullah sbb ada komplikasi 3 serangtkai... cian lah... sgt seday... baik dan x berkira... dia kata klu ada duit bnyak hidup x tenang nak buat apa kan... tp apa yg dia buat untuk aku (rawatan lezer mata) nie adalah aku anggap hadiah yg paling bermakna... aku akan tngak bnda yg baik-baik jer... agar dia pon d sana dpat habuan (pahala) dengan apa cara yg  baik aku guna kan mata aku... **now aku dh jarang pkai glass cz ramai yg tahu but pd member2 yg belom tahu....bila tngak aku xpakai glass aku kan kata spek mata kau rusak.. spak mata aku hilang... dan bila aku pkai glass plak tuh semua yg palsu.. cz xder power... beli kat masjid india RM 10... ehheheh........
my mom n my dad bukan orang yg jenis golongan berkasta rendah... huhuhu ... diowang msih smpat saport aku !! xperlu ikan paus... ikan toman atau ikan kelisa nak saprt anak-anak ikan macam aku?? Opss !!! aku ker??? hahhhaha..............

p/s : nie bukan isu membuka pekong didada.. atau isu yang boleh membayangkan aku siapa di mata korang yg baca,... aku bukan kaki kikis atau kaki pisau cukor versi lelaki yg kurang kacak tapi sedikit cute... werkk dan aku pon x nak korang pikir aku mcm tuh... apa yg aku tulis nie hanyalah sedikit tntang gambaran tntang belenggu hidup aku....

No comments: