K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, May 20, 2010

Tentang Semalam : sahabat hormati saya... katakan xnak !



agak lama sebenarnya x update blog nie... bukan malas tapi kekangan masa yg sangat x mengizinkan...  yer lah blog nie bukan seperti Facebook atau laman sosial yang lain....
dia ader kelas nya yaang tersendiri.... keseronokan dan ke hebatannya hanyaa pencipta blog tuh yang tahu :P wah... isu  aku bermula detik ini adalah coretan TENTAG SEMALAM : nie adalah disebabkan aku nak tulis ataau nak cerita kat kowang apa yang terlepas untuk aku ceritakan.... ermmm... bermula yang terdekat !

semalam hang out with my best best best frends,.. start dri mula mmg aku dah rasa x sedap hati tapi aku layan kan perasaan kata yang its noting was happen.. tapi.... lepas jer lepak kat some plase nie... makan-makan... dia ada seko "berok" -terpaksa letak berok cz xnak malukan dia yng isap rokok depan aku... aku bukan apa suprice je... muka baik jambu batu habis... tp hisap rokok.. erhhhhhh... moody terus aku semalam....
dah macam pic kat bawah nie muka dia....

 ahha.... mmg sebijik !!!

bila ditanya kenapa buat macam tuh alasannya : tensen dengan persekitaan aku kat sana (means kat tmpat dia stdy) hallo... now at yr hometown k... so plzss respex yr frends,... than masalah ko kat sana its kat sana bukan kat sinie... kenapa peerlu sangkut paut bawak kat sinie.... pikir nak cakap bnyak x guna tapi otaak ada pakai lah... jangan jadikan alasan untuk ko isap rokok depan aku.... 

aku paling pantang orang isap rokok depan aku... serus... nak-nak pulak orang yg kita sayang orang kita yang kita anggap seperti saudara kandung sendiri... mmg hancur lepor hati aku semalam..... rasa mcm x guna kits nasihatkan orang yg kita syg but dia x endahkan......  secara jujurnya semalam aku mmg xdapat nak kata apa ! lagi.. hanya diam dan terpaaku....



ps : hope sangat-sangat awak buang tabiat tu... ikhls daru ku sahabat mu

No comments: