K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, April 28, 2010

main-main Jodoh !

pening aku pagy nie bila dapat call dari my mom....
erhhhhhhhh............. bunyinya sangat serus macam nak kentut xlepas...hhaha
 masa depan aku yg diatorkan... !!!
haiiiyooooooooo......

by da way thanks to my mom n my family cz understand me.....
klu ikot adat timba akan carik perigi
atau senang cerita lelaki akan cari pompuan untuk buat calon isteri 
but now.... 
dah jadi zaman ahmad albab
keluarga / waris si pompuan plak yang datang bertandang mencarikan calon suami untuk anak dia.....
atas alasan takot lelaki zaman sekang xboleh nak diprcayai takot ada kaki pukul anaknya....

haiii... makcik Nona
u ngan my mom mmg best frends sepadan gtue but tu x bermakna 
saya dan anak makcik juga sepadan...
klu takot anak jd mangsa pukul kenapa saya yang jadi mangsa makcik??
yer sy kawan ngan anak makcik dari kecik
that does not mean I like your child !!!

plzz............ 
lupakan lah.... that gurl is da nice gurl...
baik budaknya.... cute comei... macam pritty zinta 
xpon macam kajol... hehehhee
tapi belom masanya aku memerlukan perans aku untuk atorkan semua.......
untuk tentukan semua....

than mom i tell u aready 
skranya anakdamu mencapai umoq 27 
dan single time tu
u cariklah menantu yg cocok buatmu....
hehehehhe
(opsss...... pengakuan ikhlas....)
haiyoooo.............


p/s : hakikatnya aku telah jatuh cinta pada insan yang benar-benar aku cintai.... aku mengerti apa yang diinginkannya adalah tidak terluka untuk kesekian kali... dan aku fahami apa yang terbaik buatnya dan buat diriku adalah berdoa pada Sang Pencipa agar menemukan Jodohku dengan nya.... bukan main-main dan bukan jua suka-suka.... apa yang aku rasakan adalah nukilan dari hati ku sendiri...... ya Allah kuatkanlah hatiku untuk teguh kepada dia.... agar aku lebih tenang diSampingmu....

No comments: