K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Friday, July 1, 2011

Demam Konvokesyen !!!

wah teruja aku lepas lebih kuran 30 hari dari sekarang aku akan ditauliahkan... huaa.... epy xterkata !!! xsabar nak menyarungkan busana indah yang berprotokal penuh dengan istiadat dan keindahan seni alunan rentaknya... heheh apa aku merapunie.... apa pon yg paling best lepas 4 tahu bersusah payah berhempas pulas mengadakan hubungan dan jarangan bersama rakan-rakan seperjuangan akhirnya kami semua akan ditauliahkan pada hari yg dinanti-nantikan.... apa pon to my frends kornag serius bikin gua panass !!!! cz korng over erxpost pakai busana tersebut sebelom harinya.... hehehe/.... xpa2 my day was cam hhuhu...

ina selamat... wah grend you yunk !!!! makan hati berulam jantung i tiap hari tngak pic u nie... (w/pon i tau u pnjam jer... hahhaha) xper2 nanti kita post puas2 pakai jubah grend nie secara rasminya ok... :) ~cikgu Geografi~
*ketogori outdoor

si Nanan pon xnak terlepas siap buat fotoshoot kat opis ag... mmg ualss grend  lah ~!!! *sibbeik aku xmenerai senior2 kita dulu klu x mmg aku pon post mcm korang post tu.... hahaa ~cikgu sejarah~
*ketogori indoor

tak terlepas ex roomix aku si hery !!! walaupon tangan tu pegang majalah Playboy versi Indionesia cover depan muka Amber Chia ttep kan nak pos pic nie bg aku makan hati.. hahhahha... nice shut beb !~cikgu perdanganan~
*ketogori Walldoor

gaya yg penuh santai tapi tetap menyakitkan hati menebalkan kecemburuan aku... hahhaha welldone mr smile Jujul.... (ewuhhh bila mana nama hang jujul) hahaha... apa baju pnjaman hang tu ttp menbuat aku membarah... hahhaha... ~cikgu perdagangan~
*ketogori Backdoor



huaa.. mereka semua penuntut2 upsi sesidang dengan aki intake julay 2007... will miss u guys after this,., :'(

1 comment:

HairiAks said...

Hahaha..Wei.. Lawak2...
walaupon tangan tu pegang majalah Playboy versi Indionesia cover depan muka Amber Chia

Nasib aku ngan nenek aku x guling2 bace entry ni.. ngee...