K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Sunday, October 17, 2010

dia abng saya !




aku punya seorang abang, yg sangat aku sayang  ! abng yg bnyak bantu aku dlam hal2 kehidupan ku dalam mengharungi ranjau hidup anak perantauan... dia seorang yg bertanggungjawab dan seorng yg sayangkan keluarga serta adik-adik kandungnya.. sorang yg tabah dalam menjalani hidup sebagai anak kota diperantauan.... seorang yg sangat aku sanjungi ketabahan mengurus tadbir hal ehwal duniawi... tak lupa seorang yg tak pernah lekang dalam mengagungkan kebesaran ILLAHI....

aku selalu berkongsi cerita dengan sahabatku mengenai abng angkat aku nie... op cozz kat joekim sam n nash.... diowang sntiasa menyokong dan menghargai apa yg aku lakukan... thnkz dearr... tak lupa   mama ngan abah aku kat kampong pon tahu sapa abng angkat aku nie... so jgan ada persepsi yg mengatakan  the black side itu dan ini mengenai hubungan aku dan dia !!! 

dia (abng angkat aku tuh lah  !!! ) seorang yg mudah bawa berbincang (kadang2 keras kepala hik3...) mudah slow talk dan  suke marah aku !!! (ciss...) hahhahha,..... seorang yg suke rasa bersalah dan jujur pada perlakuannya (xtahu lah betoi ka x... klu betoi xpa klu xbiaq dia urus ngan Allah jerk....)  than dia tak suka aku msg / sms dia... !!!

apa yg paling aku suke bila dia panggil aku "adik" .. terasa muda diri ini... hik3... bukan lah suke sbb perkattan tuh make me feel like im is his biology brother n feel like aku x keseorangan sbb family aku di sinie jugak... !  n just feel that xder jurang kami....

buat abng saya yang bernama MOHSIN HJ ABD. MALEK ! thnkx to being my big bro ! i love u as what u ar... n plz keep in touch hope siratulrahim antara kita berkekalan hingga akhir hayat...


pic hasil curian d FB !!!

p/s : Bila aku sebagai adik : kaulaulah dia tahu, dengar suara dia membuatkan aku betul-betul sebak (sbb bnyak benda nak cita ) ... kalaulah dia tahu aku sangat perlukan dia tika dan saat ini (nak suruh blanja makan hik3) , kalaulah dia tahu dia pembakar semangatku sumber imspirasi ku. (sbb selalu bising kat aku siapak tesis... jgan banyak join prograam.. nanti stdy tah kemana...) .. dan kalulah dia tahu aku sangat takot untuk menghubungi dia (sbb dia selalu marah aku dan x suka aku hubungi dia.. hahhaha) , dan kalau lah dia tahu apa yang ingin aku ucapkan pada dia... dan kalaulah dia tahu.... erhHmm,..

~TAMAT~

No comments: