K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Friday, August 13, 2010

Sedik atau Gedik


Hye geng all op u lah.. dh lama x update blog... apa plak kali nie ak nak menipu xtahu lah  sj jer nak membuang tabiat.... hehehe  kenapa mgan muka aku kat atas tuh?? ha klu nak tau muka tuh penuh keimanan.... hhahahhaha....... weih lupa plak.... nak bg tahu  :

 

selamat berpuasa kepada seluruh  umat islam..... hahhaah selamat yer semuanya... mohon dimanfaatkan segala kelebihan Ramadhan nie dengan sebaik mungkin....



Cakap pasal posa nie aku tetiba sayu teringat kat mama ngan abah... kat along, acik kakak shasha dan juga mat po pan.... hehhe ly let bro lah.... huhuhu ipan dah bajar posa... hehehhehe best nyer klu dpat tngak gelagat dia.... bukan hati xnak balik tp bnyak kerja yng perlu diselesaikan... mana nya meting sana sinie.... rancang nak balik this sabtu dah ada meting plak... rabu ne miting dengan RTM plak... mana lah x jiwa kaco aku.. mengigau ja nak balik... mama kerap tel aku balik ka x... ermmm xsampai hati nak bg tahu yug aku xjd balik.....

 
than aku sgt rindukan gak my bez ferndz yg kami namakan dr kami twin... hehehheh 









murai mario : dari satu Ramadhan lagi aku rasa sayu dan hiba sgt tak tahu kenapa.... mmg terasa macm nak nagis... ermmmm....... Ya Allah tenagkan lah hambanu nie...

No comments: