K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, June 12, 2010

Misi Bermula....



hahhaha.. semenjak dua menjak nie aku dah rasa sangat-sangat seperti detectif Conan... hahhaha last 2 days i jadi perisik alam maya... kenapa aku kata cam tuh. cz aku nie dah d jdkan salah sorang buruan insan yang xbertanggungjawab buat blog lucah... dan boleh menjatuhkan maruah orang tuh.... than yg kena tuh my senior..... mmg x bersimpati langsung orang tuh.... kesian beb... aku dengar2 senior aku tuh nak report polis... haloo.. terinat seketia.. kes dato siti dan dato syaripah aini pon bertahun2 nak selesai... tuh kes blog2 liar lah tuh.... tarakan orang kenamaan pon lambat nak selesai inikan pulak orang kebnyakkan.... walau apa pon sepanjang mengandalikan kes yg masih tergantung tersebut mmg best macm2 teori keluar... hahhha siap buat confrence lagi.. waohhh.....




than perkara yg sama berlakun lagi.. kali nie kat sorang gurl nie.... sj lah malam-malam membelek dia punya FB... tetiba ada nama aku termansion da budak laki lein kata aku caple ngan dia... wahh.. aku pon sempat senyum kambing lah depan laptop aku... hahhahha... berangan konon-konon apa yang dikatakan menjadi kenyataan.. so aku coment mein2 lah... hahhahhaha... tetiba inbox aku plak sampai msg... hehhehe... dia kata... plz help me... its just sound like that lah... x lah msg smpai macm tuh.. hahhahahaha............ apa lg mula lah lakona  sebenar.. smbong part berangan td... hehhe lakonan yg aku nie pacarnya that gurl... hahhaa.. mmg aku bole jd pelakon handalan kelak... :P apa pon semua dh seleasi... Peace no war...


p/s : Masih dalam Mood Tringin nak kawen.... hahahhaha.,....

No comments: