K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, June 10, 2010

Kenalan Internet : Woww... best Ramai kawan....

owah nie Internat pnya pasal dah... tetiba hari nie tringat nak dedikasikan satu entery mengenai mereka... kat blog aku... (pada hal sj nak carik isu.. hehhehe)

diowang mmg dah lama aku kenal.. sejak bergiat active dalam dunai internet nie sejak masuk U, terus aku mencari dan mencari kenalan d Internet... bukan jenis aku muka tembok x... tp mmg dah spisis suka berkawan... pada aku as long as kita Ikhlas nak berkawan... insyaalah hubungan tuh akan kekel... wlaupon pd pihak sebelah sana i means mereka yg menjdi kawan ku di internet ada niat buruk pd aku... well biasa lah sehebat mana pon manusia tuh kita mmasih belom boleh tahu isi hati mereka kan....
selain ADAM dan Abng Lutfi yang pernak jd topik aku dlam blog nie... mereka2 yg berada d bawah nie antara yg menjadi penyeri hidup aku.... 

 mamaT nie nama dia Norezwan, from sabah dia nie, budak Unibersiti Malaysia sabah... dlam lama-lama kami berchat... rupa-rupanya dia nie satu kos dan satu bach ngan aku pnua kawan d kampong.. so diowang classmate lah... tuh lah dunia nie mmg kecik pusing-pusing sah jumpa balik.... he a nice guy.. baik dan agak sensetip.. but itu semua x pnting cz bg aku dia dh accep aku dan kenagkawan aku as a frends pon aku dh okey...
p/s : wan nanti aku, sam n nash p sabah mu tolong jd pemandu pelanchong eak....

lagu si wan... hahahha just kidding ! Buzz... 


nexp : si fai... dia nie seorang budak masak-masak.. now sedang berprktikum kat genting... waoww.. nampak ebat kan tp pada hal sian kat dia terpaksa berpisah ngan lover dia.. xpa fai jauh di mata dekat dihati.. apa pon dia nie mmg baik.. dan yg penting SETIA pada Lover dia... than hubungan kami as a frends x tergangu cz aku pon knal lover dia dan dh jd frends pon d FB.. hehhehe.. dia sngt berterus terang dan sangat suke mendengar masalah.. salah seorang pndengar yg baik lah.... dah nama pon bidang masak-masak sah lah dia nie pon pandai masak,, nak kek ka, pastry ka... semua dia bole buat.. nie kes spiesis ADAM (abng angkat aku yg aku dedikasikan pd entry yg lalu... hehehhe) so nanti jadi bisnes paertner i n nash yg juga ambik kulinary art 
d shah alam k.. hehhe i saport modal.. huahuahuahuahu... bole join vancer AdaM- Nash- Aku- n Sam.. (wlaupon pd hakikatnya aku n sam xtahu apa2 pasai masak-masak nie.. hehehhehe)


fai : hehhe

sempat post beb....

than : last person that i make sereus in my reslesion ship in d interbnet is Abg Harudin or juat cal Him DD... heheh its just same name with my name kat rumah... my family coll me DD .... hehehheh ermmm... talk about this guys... dia nie sangat baik.. hones dan penyayang.... dok kat bukit jalil jer than sangat caring tekum bekerja.... wooWww.. untung sapa dapat dia... mmg baik budak nie...  dia ana seorang anak buah nama dia Dania.. comell sangat... hehe aku tngak dlm Fb jer... hehe tapi apa pon dia mmg kawan yg beik sama sprtimmereka yg lein...


walaopon Bzy dia masih sempat edit gamb.. hehhehe (pic dicurik dr FB.. sorye.... hehehhe)

makan time :) *gambar dicurik dr FB dia



p/s : apa pon yg terjadi aku kan ttap anggap mereka sebahagia dalam hidop ku... nukilan nie khas dr untuk kawan-kawan yg berkenalan melalu internet.. klu kpada mereka yg berkenalan ngan aku melalui face to Face or trjumpa tepi jalan kan.. atau kat opis papa aku ka.. tuh bukan knal dr internat yer.. hahhahaha..... x kisah lah ada yg nak mata kau apa ka.. tapi pd aku apa yg aku buat betoi x salah ak teruskan..... dan pada mereka yg xtermaktum nama or pic diowang dlam nie jgn kechik aty k.. koram ttap kawan saya dan insyaalah keluaran lein sy masukkan nama kowam plak.......

than ada yg kata kenapa laki jer,... than mai sinie jawapan nya : ada gurl nanti aku masukkan untuk entry lain k... jgn riso... hehhehe....

No comments: