K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Friday, April 23, 2010

siapa kau dan siapa aku...


kawan 
kawan dan kawan
segalanya kerna kawan ....

dulu kini selamanya..... 
kata tetap nak setia se-ia dan sekata...
sekarang...
mana kau... setelah ader kuasa
mana kau.. setelah kau diatas
mana kau yang sama-sama bole dengar masalah dan cerita...
mana kau yang dulu...
mana... 
mana..... 
MANA !!!!

perubahan !!!
arah dan mengarah
itu kerja kau...
rungut merungut itu mainan kau....
plzz.... be back my love frends,...


benar kata mereka : orang yang berkuasa akan berubah !!!

wahai kawan kami x minta banyak !!!!
kembalikan jiwa dan sanubarimu yang dulu
walaupon jasatmu nun di atas sana,...

wahai kawan kami x pohon kedudukan...
kembalikan dampingan dan mu yang dulu...
walaupon kami bukan sapa-sapa bagi mu..
hanya sama seperti kacang yang dibuang kulitnya...

kerja is kerja bebe...
arah - marah - maki - gadoh 
semua ok... atas nama kerja....
but
masa bersuka kita bukan masa kau mengarah !!!
bukan masa kau membuat keputusan sowang...
bukan masa kau bersama team kerja kau...
bukan bersama kau dengan "sseorang" yang juga banyak berubah
bukan masa kau di kerusi besarkau...

Tapi masa kau dan kami menghargai setiap saat tika dan ketika dengan indah bersama sama kami...
masa kau dan kami gelak ketawa...
masa kau dan kami membuat satu keputusan bersama...
masa kau dan kami riang gembira....
tanpa ada idealogi status 

SIAPA KAU DAN SIAPA AKU....


p/s : kpada kawan-kawan ku yg sering buka blog ak... fikir-fikirkan lah.. siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya... harap-harap aku dapat membuka hati dan minda kowang !!!!  aku xkisah klu ak hilang segalanya hanya kerena aku lantang besuara... aku xkisah !!! aku bukan nak tongkat bumi UPSI nie sampai mati...  sekarang tinggal sisa-sisa zaman UPSIan kita jerr di sinie...... tegur menegor itu cara aku.. bukan cakap belakang... bukan gosipp belakang... xpernah sekelumit habuk pon dalam diri aku nak ngutuk kowang semua... apa yang aku rasa aku suarakan dengan cara aku sendiri.... kerana aku tak bleh hidup tanpa korang semua.... itu janji aku pada NYA : frends is everything 4 me... i love u...

No comments: