K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, April 17, 2010

SA[HA]BAT - me[reka] - DU[NIA]KU

AKU sayang Korang...
itu yg hanya aku mampu ucapkan....
Sayang
sayanG
saYang

merekalah yang ai sayangi...
sahabat aku yang saring menyokong dan memahamaku...
  
 

nie : my joekim sam @ sobri , anak kepada uncle mariapan, 
stdy kat UUM -  seorang anak yang baik kepada sebuah keluarga yang....

 nie Nasrol Hasbi - student UITM.... sama macam sobri i love u so much dearr.... Muahhhhhhhhh....

  
P/S : mereka berdualah kekuatan aku, nadi aku semangat ak.. masa susuh dan senang.
mereka segala nya bagi ak...
pernah terjadi : apa bila sorang kena marah semua kena marah... ader yg nangis 3 -3 kami akan nagis
mmg xdapat dipisahkan hidop kami bertiga...
walaupon kami redha kami x satu Universiti... cz kami tahu klu kami 1 U sah-sah xkan ader orang lein akan rapat dengan kami... hehehhehehhe cz kamai akan beriringan pegangan tngan bersama-sama mendaki puncak kejayaan....
naman hati kami ttap sama...
cinta dan naluri kami sesama sendiri telah terikat dan teruntai sejak di bangku sekolah lagi....

tiap kali balik cuti sem, hidop xkan tentram klu jumpa diowang....
i LOVE u 
somch my frendss..... 
 

No comments: