K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Saturday, April 10, 2010

KEDAH Kalah Piala FA kerana DIA !!!

Aku sangat tertekan : 
BODOH !!! BODOH !!! BODOH !!!
bajet tera lah.. weih gilarrr 
confident xkena tempat.. menyakiti hati ku ini...



 haa... hampa kenai x pasai apa...
ak la nie tengah bengang sangat ngan mamat nie !!!
tahui x dia sapa dia lah PENJAGA GOL negeri
~ KEDAH ~

ERhhhh... Selamat ak x pegy ngan budak2 nie...
klu x lagy buat ak sakit haty.. menyumpah seranah ak kat sana...
games kat Stadium Bukit Jalil 
tp Tiket Habis... hahahaha klu x melayang  rm20 ak... hehehhehe
p/s : aku xminat BOLA, mein bola pon x minat Futsal tuh leh gagah la... heheheh tp ak agak obses ngan KEDAH cz aku kan dah berhijrah ke Kedah dari Penang... so soal sokongan ader jer games dari Penang @ Kedah aku akan begity Obses... heheh Asabiah sangat :P 

---nak tahu story, kerajaan negeri Kedah x terima pemohonan aku untuk biasiswa plajar cemerlang anak negeri cz dia kata aku anak Penang lahir di Penang... than aku  mintak yg Penang punya biasiswa yang sama under anak Penang... tapi jawapannya aku dah x menetap di Penang... erhh so aku nie status apa eak??? hahahaha....



No comments: