K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, April 26, 2010

Jalan



MAAF
 kawan-kawan aku bersalah
aku bukan lagi rizal yang dulu
aku mmg cuba jauh darimu..
jauh dari kehidupanku yang dulu 
kerana aku merasakan aku bukan lagi siapa-siapa bagimu
bukan arjuna chinta mu yang perlu kau tatang bagai minyak yang penuh...
dan bukan jua aku sebagai mentari yang teramat kau diperlukan untk menyirami siangmu...

-------------------------------------------------------------------

DUNIA BARU
tak sabar rasanya untuk tnggu jejaknya sem 7
aku nak keluar dari kepongpong kesesakan hidup
nak jalan-jalan keliling dunia
nak hidu dan hirup udara yang Sang Pencipa Agung di bumi cipatanNya
mula jana Pendapatan
mula cari Pengalaman
nikmati rasa cinta dan dicinta...

---------------------------------------------------------------

No comments: