K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, March 29, 2010

April.,... dah datang...



April : 1 April. birthday my Abah :) muahh... love my dad,.. Mr. Rozlan Bin Osman... cam biasa aYat yg sering ak bagi setiap tahun... "Abah angah xder apa nak bg,.. keja pon belom.... heheheh... apa yg angah dpat bg adalah berdoa untuk kesejahteraan abah... blaa..blaa... bla....."

*****Apa pengisian aku kat Upsi nie plak eak?? *** tetiba ak rasa xder pengisian plak... mana x nyerr asment dah habis, proposal dah antar... skrung nak pokos pada exam.,.. tp nak pokos apa... langusng xder klu apa yg prlu d fokoskan... lalallala.......

Untuk program ak skrung nie ak nampak yg paling dekat ngan ak untuk suku pertama bulan Aprl... :)

- 1, 2 dan 3 April 2010 ak ader kem untuk student pengawas sekolah.... di Fesi lah doll... 
- 4 April aku akan mencemar duli g Reunion yg ak sendiri incas... Reunion nie melibatkan semua kau kerabat aku masa d MHI dulu... almost 8 tahun kami x jumpe beb... mmg nak jmpe tp takot 8 tahun macam2 terjadie,.... 
- 6 April ak akan ke putrajaya untuk Progam Minum Petang bersama TPM Tan Sri Muhyidin Yassin....
-after 6 April dalam tempoh 7 sampai 15 April.... ak akan carik masa yg sesuai dalam lingkungan tarikh tu...nak jmpe seseorang bg semula CD cita korea dia... ~ hope ak xmembuatkan dia marah cz smpan lama cd tuh... hehheheehhe

Aku pnya program untuk bulan 4 nie akan d had kan cz start 20 April ak dah stat exam... huhuhu.... dalam perkiraan ak... lepas 6 hb aku nak stop aktiviti luar fokos pada yg 1... my  2nd Last Exam kat UPSI... erhh,.,... cedey plak... hehhehehe..............

No comments: