K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Monday, October 10, 2011

Kebahagiaan Dalam Kekalutan

Jap-Jap ! apa yg bahagia apa yang kalot tu???
Yang bahagianya  Alhamdulillah  bertanggal hari ini .. 11 - 10 - 2011 sudah genap hari ke 23 im at UPSI as a new studenT :! Pasca Siswazah Student ! Buat kawan2 yang masih tak tahu im really sory cz did't tell ualls bout this thing... bukan apa aku x mau dikata "meninggi diri" "riak" atau sebagainya yg seumpamanya...... dah nama pon pelajar baru kad matriks pon kena baru lah.... usya lah dia pnya program ! Gempak Kowttt !!!!! ^*adehhh teriak pulak !!!





4 years ago aku lebih dikenali sebagai budak SEJARAH... skng aku dikenali sebagai budak DASAR... hehehe no matriks pon dah berubah ... tapi aku ttap tak berubah.. si Ryzal yg gila geemor depan orng.. yg perasan hensem tapi sedikit cute agak2 pemalu dan Ramah jer orngnya... hahhhahhaa.

D20071030119 to M20111000139




Persoalan kenapa aku memilih UPSI? ermmmm... susah nak jawab tu... mengapa UPSI bukan UM atau UKM atau UPM waima UMS sekali pon alasannya adalah aku nak ambik sesuatu yg berkaitan dengan Education  than the best place is UPSI yg bnyak pakar-pakar tngtang dunia pendidikan... and one of Think Ten for dasar pendidikan Negara ada di UPSI... that y lah aku smbung di sini...nak pulak aku adalah anak Kandung Suluh Budiman yg mmg bersumbangsih setia pd UPSI...  

than berkaitkan dengan kos/porgram ramai yg tanya kenapa aku x teruskan dengan SEJARAH ajerr... Fuhhhh berpeloh aku nak jawab... just aku diam trsipu dan diam dalam hati "suke hati aku la nak ambik program apa pon..." ishhh.... hehehhe ~~~apa pon program baru aku nie PERANCANGAN DAN DASAR PENDIDIKAN nie skop perbincangan dia lebih luas dan isu-isu dasar pendidikan negara mmg memaikan peranan yg penting dalam penyediaan penyelidikan aku ni... sangat teruja aku dibuatnya..... apa pon aku mgharapkan sokongan dan Doa Kawan2 sekalian.... :"_


~salam dunia Mahasiswa... ~

No comments: