K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Wednesday, January 26, 2011

Semangat Ke Sekolah

Alahhhaiii semua kawan2dah exsitd nak p ngajar kat sekolah... hahha namun aku plak?? masih dengan hayalan masalalu aku.... hehhe [pada hal aku dah siap beli kasut nak ngajar lagi... ngan baju dan treak sut tok sak dok habaq lah mmg dah banyak maklom lah sekolah yg bakal aku dok kan Sekolah Sukan Negeri Melaka... Fuhhhhhh kecut perot aku dok menaip title sekolah tu... huhuhhhh !!! sempat masa soping last week aku beli jeans bajet aku nak p praktikom nanti kan ader Rombongan sekolah ke mana-mana so aku buat preparesion je lah... **berangan sangat belom apa2 lagi... hahhhaha kalau misalan kata xdak p mana2 boleh ja seluar tu buat aku jadikan seluar jalan2 lepak2 dan gedik2 aku nanti.... hehhehe






Apa-apa pon aku kena mula fikirkan tantang umah sewa.... Alhamdullah dah dapat umah sewa aku nanti... rm120 per person... Umah Kampong sebelah surau.... Cakap pasai umah nie... sebenarnya jujur ikhlas dan amanah aku x berapa berkenan ngan kawasan kejiranan dia... firstly for sure lah kampong beb ... huk3 menakotkan !!! bukan apa klumkmpong yg mendamaikan yg menengakan mcm kampong aku d semanggol, perak tu ok lah... aku boleh terima akai.... tp masa p kot area kmpong tu aku dah mula rasa lain... dah la kmpong xmcm kampong... area mcm umah setinggan ja... than paling aku takot masuk kedalam sikit ada Tanah Perkuburan 
Tp kapasiti rumah tu alhamdullah Rumah baru siap dibina tak ada penghuni sebelom nie.... maksudnya kami dapat nie umah yg masih dara lah.. hahhahah tp xtahu lah kot-kot ada penghuni lain yg dok mai menumpang dulu... huhuhu... xnakkkk.....  than yg agak bagus nya sebelah umah yg bakal aku masuk dok tu surau.... surau kampong.. besar mana sangat... huhu....





~TAMMAT~

No comments: