K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Thursday, January 27, 2011

Welcome February !



Semekom... Huaa... malam yang dingin memecah hingin pagi.. blaa... blaaa... apa aku merapu nie???? hhehehe... Malam nie tepat jam 1.20am 28 Januari 2011 dengan rasminya akan menjadi entry aku yang terakhir aku kira untuk Januari..



Actly  esok pagi (28 jan) selepas subuh aku akan bertolak ke Kuala Lumpur (ibu kota Malaysia lorhhh) than lepak2 shoping2 apa2 yang patot than aku akan meneruskan perjalanan ke Melaka Bandaraya Bersejarah pada 29hb Jan, hari berikotnya....  Jauh perjalanan aku tu... dan sepanjang perjalanan tersebut perkara yang kedua terpenting dalam hidop aku selepas Handphone tak dapat aku nikmati.... gukguk ciankan...  that is an INTERNET .... huhh !! frusss aku... tensen !! 



Bukan nak kata Melaka lekeh sangat tapi kapasiti aku sendiri yg tak mengizinkan.... bayangkan lah Pacuan Dua Roda aku atau lebih dikenali dengan panggilan  galaknya iaitu *Awang Manja* baru ja dipostkan petang tadi (28 Jan) kemudian tnya p tanya mai.. kak tu habaq paling lewat atau paling awai sekali pon hari selasa nie.... that means 1 Feb !!!! adoiii.... mana aku nak meraba internet nie???? nak keluar carik makan sepanjang di umah sewa tu pon xdapat tau... hunhuhuk sedihhh !!!mmg mati kutu patah kaki lah aku dibuatnya.....


than pot pet sot set punya hal... sahabat aku yg comel.. (buwerkkkk comell ker) si eddy suruh aku bertandang ke umahnya di Pontian Johor untuk mengambil keretanya pulang ke Melaka...  dalam rangcang merangcang tetiba terkeluar satu tarikh iaitu pada 2 Feb nie , maka terbanglah aku bersama rood buss ke pontian nanti... hehehh maksudnya mmg tak dak harapan lah aku nak berinternet... hhehe sedehhhh !!!!....

~TAMMAT~

No comments: