K : A : M : I

TINGGALKAN :: JEJAK :: ANDA :: DISINI

Sunday, June 20, 2010

al- Kisah Sakit hati...



Pagi nie bngun ngan muke yg sengall.. xtahu lah lantak lah.. apa yg buat aku sakit hati nya.. aku punya Spekmata yg "Just" atau spekmata glemor aku patah.... ohh Noo !! cam na nak bajet ensem dan comei klu xder spek mata tuh..... Progam aku dh dekat !!! cam na nie????

OMG !!! this week sangat bizy ngan job sana sinie aku kena kuat dan tabah... Haiyoo... nie sbnarnya aku tulis selapas aku balik dr sekolah meting dengan cikgu untuk buat 2 program Mega bersama sekolah.. 1 Program seminar Motivasi SPM dan Motivasi PMR.... Bermula Selasa Rabu dan Khamis.. than Jummat aku balik KL.. sabtu g ke tapak gerakkaerja Untuk Intake baru..

apa yg mendukacitakan cikit aku nie dh Miss one week untuk program nie punya cerita smbil sambil melawat @ menjaga sahabat ku d Hospital... woahh.... sngat malas tapi sbnarnya nie lah cabaran pemanas badan bagi aku untuk satu yang bakal memgejutkan semua.... apa tuh.,... TUNGGUUUUU..........


 


hahhahhaa......... balik Upsi cerita lain pulak timbol peelbagai falasi yg muncol.... aku yg mahir dan tera untuk incas bhgian persmbahan diletakkan dibahagian PTPTN, AKU JANJI, dan  BERSAMA FAKULTI..... erhhhhhhh............ ngan bekerja dengan suasana baru persekitaran baru.,.,. apa pon aku macam berat hati nak join tp memandangkan kawan-kawan aku gagahkan diri.. klu nak ikot xpuas hati sapa pon boleh cakap... tapi biar lah.... malas nak layan... apa pon sem depaan aku dah sem 7.... dh super duper treeper siniorr..............

No comments: